Werken bij Wijnspijs

ER MIST IEMAND...

Afscheid nemen bestaat niet. Maar er komt binnenkort een heel tof plekje vrij bij team WijnSpijs…

We hebben het goed geregeld op het gebied van content (Laura en Erik), pr/business development (Rob), organisatie/events (Irene) en acquisitie/events (Joey en Anneroos).

 

Een team van enthousiaste en gedreven mensen. Ieder zijn eigen expertise en verantwoordelijkheid  samen een snel groeiend en leuk bedrijf.

 

Samenwerken en met elkaar schakelen is dagelijks aan de orde. Geen ‘eilandjes’. Over het team straks meer…

 

Er mist nog nog 1 belangrijke speler in dit Champions League team. Een mega-belangrijke en centrale positie waar iemand volledige verantwoordelijkheid krijgt voor: de Klant en haar Geluk.

 

We missen nog een Eindbaas of -bazin Klantgeluk

wijnspijs

WAT IS EEN KLANT?

De Klant bedoelen we hier in de breedste zin van het woord:

 

Iedereen die een kaartje of een cursus koopt, maar ook alle website bezoekers en social media volgers.

 

Iedereen die in onze ‘winkel’ (website) rondkijkt of het overweegt.

 

Dat zijn er ergens tussen de 200.000 en 500.000 per maand. Best veel. 

WAT MOET ER GEBEUREN?

De functie is nieuw bij WijnSpijs, de eerste periode staat in het teken van ‘fundament leggen’. De eerste prioriteiten hebben we bedacht en staan hieronder. Of heb jij andere suggesties?

  1. Inventarisatie: waar praat de Klant tegen, met of over ons?
  2. Stroomlijnen: overzicht krijgen. Alle gesprekken zoveel mogelijk op 1 plek. managen. We gebruiken Intercom en ActiveCampaign: krachtige software om klantcontact te managen en te automatiseren.
  3. Meten = weten: hoe en wanneer gaan we klantgeluk meten?
  4. Nulmeting: hoe gelukkig is de Klant nu
  5. Doelstelling formuleren: hoe gelukkig willen we de Klant krijgen?
  6. Hypotheses formuleren en testen: hoe gaan we dat doen?

 

Daarna begint het leukste werk: implementeren en testen van je projecten, succes bepalen en bijsturen waar nodig.

CONCREET

Dit is zijn wat voorbeelden van je dagelijkse werkzaamheden (en waar we dus ervaring en expertise zoeken):

  • Klantreizen in kaart brengen
  • Affiliate/loyaliteitsprogramma’s ontwikkelen
  • Klantvragen beantwoorden via social, mail, telefoon of chat
  • Email marketing campagnes uitwerken en automatiseren
  • Social Media bijhouden en ontwikkelen
  • SEA en social advertising

 

Zo meten we succes en stellen we doelen:

  • Klanttevredenheid: NPS
  • Omzet(stijging) uit bestaande klanten
  • Aanwas nieuwe klanten dankzij affiliate /loyaliteit/referentie marketing
  • Klantverloop
 
We zoeken iemand voor 4 of 5 dagen per week, liefst vanaf 1 februari.

TEAM

Om jouw rol in dit team goed in te schatten, is kennis van de rol van je teamgenoten heel belangrijk. Daarom alvast een voorstelrondje:

Joey en Anneroos zijn de event managers. Hun huidige prioriteit is agenda WijnSpijs en BierSpijs Wandelingen en Surprise Dinners. Zij benaderen de NL’se en Vlaamse restaurants en nodigen ze uit om onderdeel te worden/blijven van ons culinaire platform.

Irene is eindbazin organisatie events. Als restaurants eenmaal enthousiast zijn gemaakt door Joey en Anneroos, regelt zij alles rondom hun aanmelding en deelname events.

Laura is de culinaire expert, druk met het Magazine (content en SEO), en met de ontwikkeling van de culinaire cursussen voor de Academy. 

Rob is onze PR, partnerships en business development expert: hij zorgt ervoor dat we in de krant komen, mogen spreken op het Malieveld en we duurzame samenwerkingen aangaan met toffe culinaire merken.

Erik: hij is onze Beeldmaker. Focus dus op video’s maken (foto’s kan hij ook). Denk aan de cursussen, maar ook explainer video’s voor restaurants en klanten, advertenties op social, etc etc. Als we ergens een filmpje van willen is hij onze man. Speciaal voor hem (en voor jou) hebben we een gedeelte van ons kantoor ingericht als filmstudio.

Thomas: met hem zul je veel schakelen. Hij is onze online marketing consultant. Zijn eigen bedrijf draait goed, maar hij investeert daarnaast veel tijd in WijnSpijs.

Gerard en Wouter zijn de eigenaren en doen alle ondersteunende dingen: HR, administratie, management en belangrijk: de strategie. We bewaken de grote lijnen en zorgen ervoor dat de creatieve energie van het team in de juiste richting wordt gestuurd. Focus is ons sleutelwoord.

voorgerechten

SOLLICITEER

STUUR je sollicitatie naar wouter@wijnspijs.nl

langskomen

EN kom langs

01.

Telefoonnummer

085 401 8968

02.

Adres

WijnSpijs Lichtfabriekplein 4 2031 TE Haarlem

03.

Email

wouter@wijnspijs.nl

- flessenpost en meer

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

- 1001 recepten voor elke dag

Wat eten we vandaag?

- drop a line, get in touch